Wymieniamy trzy najlepsze według was oczywiście filmy jakie widzieliście.Moje poniżej:
1)Chłopcy z ferajny
2)Skazani na Shawshank
3)Gorączka
Hmmmm na pewno:
1. Życie jest piękne;
2. Duża ryba;
3. Dom nad jeziorem.
Ale wiadomo, czasami się to zmienia. I mam w sumie dużo więcej filmów do których zdarza mi się wracać.
1)Zielona mila
2)Nietykalni(ta komedia francuska)
3)Ojciec Chrzestny
"Nothing Hill"
"Milczenie Owiec"
"Dziennik Bridget Jones" ;-)
1. Trylogia "Władcy Pierścieni"
2. Łowca Androidów
3. Gladiator
Milczenie owiec
Chłopcy z ferajny
Nietykalni-komedia francuska
"Naga Broń" - wszystkie serie
"Ojciec Chrzestny" - równiez wszystkie
"Forrest Gump"
1- zawód gangster
2- john doe
3- american history x
:)
"Ojciec Chrzestny I"
"Ojciec Chrzestny II"
"Ojciec Chrzestny III"
8)
Moje skromne top 3 brzmi
- jak rozpentałem II wojne światową
- kiler
- symetria
"Życie jest piękne", "Iluzjonista" i "Edward Nożycoręki" to u mnie zdecydowanie czołówka.
Ograniczenie się tylko do trzech filmów to naprawdę niewiele tym bardziej, że Skazani na Shawshank (jeden z moich ulubionych) i American History X zostały już wymienione. Dlatego poniżej i tak mocno ograniczonych wybór:
1. Spaleni Słońcem
2. Powrót
3. 10 items or less
W sumie mogłabym do tego dołożyć prawie wszystkie filmy Burtona i produkcje z Meryl Streep.
1. Śniadanie u Tiffaniego
2. Diabeł ubiera się u Prady
3. Siedem dusz :)
Ja tam nie mam top 3 - w sumie to mi się podoba wiele filmów a jeszcze więcej jest beznadziejna. Na pewno lubię włodysjowskiego i potop oraz jak rozpętałem 2 wojnę światową.
skazania na shawshank
Ulubione: ahs, ruchome Piaski, gra o tron, dom z papieru, plotkara dexter, Orange is the new black, jestem spamerem edu, big mouth, breaking bad, bates motel. Filmy, które mnie znudziły i zupełnie nie porwały to: friends, the crown, wikingowie, 13 powodów oprócz 1 sezonu, the end of the fck word.
No i polecam zajrzeć sobie na stronę (https://filmi.pl/filmy-o-papiezach). Nie wiem czy znacie serwis, ale mozecie poczytać sobie na nim jakie są polecane obecnie filmy I co warto byłoby obejrzeć.
Dla mnie Infiltracja, Pretty Women, Zielona Mila
Ja nie mam takiego.
___
przysmaki treningowe dla psa (https://www.petfoods.pl/kategoria/przysmaki-treningowe-dla-psa/)