Więc hmm... obejrzałem wczoraj "I am Legend/Jestem Legendą" no i film bardzo mi się podobał :D
No i wiadomość o filmie:
Nowy Jork. Miasto opanował dziwny wirus, który spowodował, ze ludzie są bardzo drapieżni. Osoby, które były odporne na działanie wirusa, zostały zabite przez ukrywające się w mroku kreatury. Przeżyło tylko parę osób, które były odporne na działanie wirusa, jednym z nich jest Robert Nevill, który wraz ze swoim psem prowadzi monotonne życie: w dzień stara się zdobyć pożywienie a w nocy ukrywa się i walczy o swoje życie. Nevill postanawia odkryć szczepionkę, by odwrócić obecną sytuację. W piwnicy ma laboratorium, gdzie przeprowadza eksperymenty. Pewnego dnia traci wszelką nadzieję i rusza do bezpośredniej walki z przerażającymi potworami.
Polecam :D
yyy Hancok :) ciekawy film :P godny polecenia
Hm, dziś oglądłem american pie wakacje (dobrexD)
A tak ostatnio też oglądłem spider mana 3 bo jakoś nie ciągnął do mnie, hm, przed wczoraj Dorwać smarta, bardzo fajna komedia ( Ta główna laska jest boska) :)
Pozdro :P
Gwiezdne Wojny część 4 - Nowa nadzieja ... przed chwilą się skończył w tv... setki razy go oglądałem i jeszcze pewnie setki obejrzę, ale warto bo to dobry film jest ; ]
Abik, wszystkie części SW są dobre. ;p W sumie trójki nie oglądałem, ale muszę to nadrobić, bo pozostałe części kilka razy wertowałem...
Carver i Jestem Legendą bardzo dobre filmy.
Ja obejrzałem sobie ostatnio Hitmana,Jumpera i Wanted:?cigani.Dobre filmy.
- Step up 2
- Rec
- Jumper
- Jestem Legendą
- Dorwać Smarta
Cytat: AbikGwiezdne Wojny część 4 - Nowa nadzieja
Ten film ownuje wszystkie te dupne shity które teraz wychodzą, również oglądałem ostatnio.
CytatGwiezdne Wojny część 4 - Nowa nadzieja ... przed chwilą się skończył w tv... setki razy go oglądałem i jeszcze pewnie setki obejrzę, ale warto bo to dobry film jest ; ]
Tez to ostatnio oglądałem. Wszystkie Gwiezdne Wojny są świetne. Prawda, że starą i nową trylogię trochę dzieli, ale to nadal genialne filmy, tylko trzeba wiedzieć czego się chce. Sporo osób narzekają, że te nowe części (I, II, III) są beznadziejne. A mnie się właśnie podobają i maja wiele zalet, ale zdecydowanie innych niż (IV, V, VI).
Co do Gwiezdnych Wojen się zgadzam ;) A tak ogółem to ostatnio oglądałem Dzień ?wira ( xD) i Wanted. Dzień ?wira, jak to mówią moi znajomi, to film dokumentalny xD a Wanted to majstersztyk! ;) :bravo:
Szalone wakacje na kółkach... fajne :P
NEXT - nawet ciekawy, jeśli komuś się nudzi ;q
"El Laberinto del Fauno" ("Labirynt Fauna") - całkiem niezły film, z podobnych hiszpańskich mogę polecić jeszcze "El Orfanato" ("Sierociniec").
Jeśli podobali wam się "Inni" z Nicole Kidman, to powyższe pozycję również powinny przypaść wam do gustu.
Saga Taxi jak narazie i kariera Nikosia dyzmy na TVN.
Max Payne i James Bond: Quantum of Solace
max payne,step up1,2
Max Payne, Polecam bo filmik dobry:) Myślałem, że bedzie troche wiecej akcji, która dopiero pod koniec była... ;/
ALe ogólnie git ;)
Noting Hill , Powiedz tak , To własnie miłość , Dziennik briget Jones 1 i 2 , ogólnie ostatnio oglądam tylko komedie romantyczne , mój ulubiony gatunek filmowy ;p
pare odcinków Bleach oraz dziś druga kinówka Bleach'a `Bleach - The Diamond Dust Rebellion`
hmmm seria taxi 1-4,Hancocka,oraz na TV 4 Czasem słońce czasem deszcz bo film na Oscara był.
Dziewczyna z sąsiedztwa - naprawdę polecam, fajna fabuła i ekstra muzyka :)
Star Wars ep 3 & 4 - jak zwykle wymiata :P
Teraz właśnie kończe Kule...
Ostatnio oglądałam Jabłka Adama... :bravo: uwilbiam ten film! :hihi2:
całe 2 serie anime Vampire Knight ^^
Vampire Knight jest niezłe, ale wielu osobom nie podoba się zakończenie...kompletnie nie wiem dlaczego?? ^^'
Dla lubiących słodki humor polecam Ouran High School Host Club...bo właśnie to oglądam i padam :hihi:
Labirynt Fauna, troche rozczarowal, spodziewalam sie czegos wiecej po oscarowym filmie.
cube2, piła wszystkie 5 części:)
Cytat: przylalaVampire Knight jest niezłe, ale wielu osobom nie podoba się zakończenie...kompletnie nie wiem dlaczego?? ^^'
Dla lubiących słodki humor polecam Ouran High School Host Club...bo właśnie to oglądam i padam :hihi:
no jak dla mnie zakończenie spoko, całe dwie serie obejrzałam w dwa dni ;D ;D ale ja marze o kolejnej serii i mojej Yuuki ^^ Kaname...
Tego drugiego anime nie oglądałam. ;) zapewne w swoim czasie obejrze ;)
z ostatnio obejrzanych filmów... 20 ep Toradora! (anime )
oraz własnie dziś 25 ep anime NANA ;)
A ja dzisiaj widziałam "Kochaj i tańcz" i w skali 0-10 dałabym naciąganą 4.
Nie bardzo mi się podobał.
Resident Evil wszystkie 3 częsci.
Cytat: OneszeFilm ambitny nie był, ale przyjemnie się oglądało. Ot taki film na odstresowanie się ^^'
To prawda. Szczególnie odstresowywał mnie mąż Hani - dentysta :)
Ja jestem pod wrażeniem, niedawno pokazywanego filmu w TVP2 "Ale jazda" tytuł oryginalny "Interstate 60: Episodes of the Road". Niby bajka o szukaniu sensu życia, ale pozostawia bardzo miłe wrażenie.
Każdy ma inny gust,jednemu się podoba a innemu nie trudno trzeba się z tym pogodzić.
60 sekund film stary ale zawsze lubie go obejrzec.
Ostatni filmy który mi się podobał to Gladiator.
Ostatnio ogladalam "Moj chlopak sie zeni". Lubie ten film, bo graja w nim dwie moje ulubione aktorki. Poza tym "Constantine" przyjemnie straszny film:).
ostatnio obejrzalem "Wanted- scigani" i musze powiedziec ze film naprawde fajnie sie oglada, skakanie po pociagach, wymierzanie kulami, a w zasadzie trafianie w cel przez przeszkody :D no i agelina jest po prostu boska:)
natomist dzis planuje obejrzec "Sin City" bo dawno w tv nie puszczali i nie mogę przegapić takiej okazji:D ten film jest naprawde swietny, komiks przeniesiony na ekran z rewelacyjnymi efektami- caly czas film przypomina komiks w kolorystyce cz-b, polecam jesli ktos jeszcze nie widzial, dzis na filmboxie extra:)
Ja byłem osattnio na 30 dni mroku. Nie wiem czy był to horror czy komedia...w każdym razie o wampirach. Duzo krwi i brutalnosci czyli jednym slowem wampiry. szczerze mówiąc to nie podobal mi się wogule. Mam sentyment do filmów z wampirami dlatego zawsze je goladam w nadzieji na ciekawa fabułe.
zgadzam sie, obejrzalem no i troche lipa film, brak napiecia a tak dobrze zapowiadal sie na reklamach.. dlatego dzis postanowilem ze po raz kolejny obejrze mrocznego rycerza na vod, zeby sobie humor poprawic
Wczoraj oglądałem Super Hero Movie. Cóż, film głupi do bólu, ale śmieszny także do bólu :) Ogólnie mogę polecić, jak ktoś chce się trochę pośmiać, jedna z lepszych komedii dzisiejszych czasów.
ja dawno nic nie ogladalem, dlatego dzis zarezerwowalem sobie wieczor, a wlasciwie juz noc na 'smiertelna goraczke' na tvn, a ze wzgledu na rezysera nawet warto obejrzec:)
Z braku wolnego czasu nie oglądam filmów zbyt często. Ostatni jaki obejrzałam to "Book of Blood". Film może na początku wygląda jak inne horrory, ale pod koniec się rozkręca.
jestem spamerem Drive - nawet smieszna komedia ;)
Byłem w kinie na Terminatorze. ?wietny film polecam :)
Ja ostatnio byłam na "Ja cie kocham, a ty z nim", nawet zabawna komedia romantyczna, chociaż nie przemaglowana w typowo amerykański sposób... .^^
teraz wybieram sie na transformersow a poki co wczoraj ogladalem 'najlepszy z najlepszych 3 ' na tvnie :D
he he...Jutro idę na duchy moich byłych...
Może być ciekawie :bravo:
a ja wlasnie przgotowuje popcorn i zraz zasiade przed tv i na vod obejrze ostatniego bonda, ktory nie ma gadzetow tylko piesci a i nawet potrafi podrzec koszule :D czyli Quantum of solace, mam nadzieje ze sie nie zawiode, bo mam zaleglosci:D
Ja dzisiaj rano obejrzalam "Nie zadzieraj z fryzjerem". Nie sadzilam, ze ten film jest taki smieszny.
Cytat: KubaWięc hmm... obejrzałem wczoraj "I am Legend/Jestem Legendą" no i film bardzo mi się podobał :D
No i wiadomość o filmie:
Nowy Jork. Miasto opanował dziwny wirus, który spowodował, ze ludzie są bardzo drapieżni. Osoby, które były odporne na działanie wirusa, zostały zabite przez ukrywające się w mroku kreatury. Przeżyło tylko parę osób, które były odporne na działanie wirusa, jednym z nich jest Robert Nevill, który wraz ze swoim psem prowadzi monotonne życie: w dzień stara się zdobyć pożywienie a w nocy ukrywa się i walczy o swoje życie. Nevill postanawia odkryć szczepionkę, by odwrócić obecną sytuację. W piwnicy ma laboratorium, gdzie przeprowadza eksperymenty. Pewnego dnia traci wszelką nadzieję i rusza do bezpośredniej walki z przerażającymi potworami.
Polecam :D
Opis trochę się nie zgadza z filmem. Co do filmu to jest wg mnie taki sobie a lubię chorrory. Czytałem książkę na podstawie której zrobili ten film i jest ona lepsza od niego. Poza tym fabuła filmu jest inna.
ja korzystam z tego ze vod przez wakacje mam gratis i wczoraj obejrzalem 'zdarzenie'- przyznam ze film nawet niezly, nie spodziewalem sie ze mi spodoba, a tu prosze :)
o filmie:
"(...)Przez całe Stany Zjednoczone przetacza się fala masowych samobójstw. Nikt nie wie co się dzieje, wybucha panika w całym kraju. Mnożą się kolejne hipotezy, jedne śmielsze od drugich, próbujące wytłumaczyć ostatnie zdarzenia – śmiertelny wirus, który wymknął się spod kontroli, nowy atak terrorystyczny, kontrola umysłów przez kosmitów.(...)"
Tez ogladalam "Jestem legenda". Niestety,z calym szacunkiem dla Willa Smitha, okropnie sie wynudzilam. Spodziewalam sie po tym filmie czegos wiecej. To samo dotyczy "Barbershop" - jedyne co ratuje te produkcje to obsada.
Mroczny rycerz.
Kozacki film.
'mroczny rycerz wymiata:D z calym szacunkiem dla ledgera, ktory pobil moje najsmielsze oczekiwania:)
a co do barbershop- to naprawde taki kiepski? bo w sumie to nie mam co ogladac a najgorsze jest to ze naprawde nie wiem na co mam ochote, wiec moze w koncu zmecze i ten film poki jest dostepny..
I am legend - nieciekawy, ale da się obejrzeć
Króliczek - nic ciekawego
Eurotrip - całkiem, całkiem
Purpura i czerń - bardzo dobry, szkoda tylko, że znowu na końcu Szwabów wybielają
"Ostre psy" - kolejny film o przygodach policjanta;). Że też o nich najczęściej powstają komedie :).
Harry Potter i Książę Półkrwi - Poprostu cudo jak dla mnie :)
"Życie artysty" - francuska komedia. Polecam wszystkim. Pojawia się w HBO Comedy.
'infiltracja' wczoraj na hbo, i tak jak nie trawie tego calego dicaprio tutaj gra rewelacyjnie, w ogole film dosc dlugi ale wciagajacy, pokazuje dzialania policji przeciw mafii i jak latwo sie w tym wszystkim pogubic.. naprawde dobre kino
Benny i Joon - dramat, z jak zwykle świetną rolą J.Depp'a.
Ostatnio oglądałam film pt. "L Change The World"-może być,ale z filmów obejrzanych w ostatnim miesiącu,to "Dzień ?wira" pobija wszystko.
red eye... nudne i za bardzo amerykanskie, taki sensacyjny dla zabicia czasu i tyle..
How high - fajny film w afroamerykańskim klimacie :)
zapasnik - dostepny na vod,przyznam ze calkiem niezly film, ale az trudno uwierzyc ze rourke tak sie 'zmarnowal'.. ale za to jego rola naprawde godna oskara..
naprawde polecam, chocby po to zeby obejrzec prawdziwy kunszt aktorski
O tak, też zainwestowałam w ten film i byłam przerażona co się stało z tym facetem. Oprócz tego wypożyczyłam również Oszukaną z Angeliną Jolie i naprawdę podobał mi się ten film.
kurde bylem ciekawy calkiem tego filmu, ponoc naprawde dobry, wiec moze dzis jakos obejrze.. bo ostatnio jakos chyba poza serialami na cc to nic ciekawego nie ogladalem
pora sie troche odchamic :D
Ja ostatnio oglądałem Pasje. Bardzo wzruszający film. I co najważniejsze prawdziwy :)
ostatnio jakos na comedy central byl odcinek south parku, w ktorym cartman ogladal pasje :D niestety wg niego przekaz byl znacznie inny a z erika taki maly gruby faszysta sie zrobil:P zeby nie bylo nie smieje sie z filmu, tylko tworcy kreskowki pokazali na ile sposobow mozna odebrac taki film
Ja ostatnio obejrzałam film "Nigdy nie mów nigdy" z Anną Dereszowską w roli głównej. Lekkie łatwe i przyjemne kino na wieczory we dwoje :)
TRAILER (http://www.dailymotion.pl/video/xb21cf_nigdy-nie-mow-nigdy-trailer-filmu_shortfilms)
Polecam
"2012" film ciekawy aczkolwiek nie powala na kolana. Wiedząc iż twórcą jest osoba, która trudniła się produkcją filmu "Pojutrze" odnosiłam w kinie wrażenie oglądania filmu "Pojutrze2", efekty były całkiem niezłe.. A Wam podobał się ten film ?
kredyt hipoteczny (http://www.placemniej.pl/kredyty/wybor)
2012 podobal mi sie, ale nie jestem fanka tego gatunku. Ostatnio ogladalam rowniez w vodzie "Pogrzebani zywcem". Calkiem niezly thriller, chociaz dosyc przewidywalny. A jesli ktos jest ciekaw o czym ten film to tytul wszystko wyjasnia;).
na vod stygmaty- podobalo mi sie a niektore sceny wrecz przyprawialy mnei o ciarki, naprawde swietny film ale raczej nie dla 'slepo wierzacych'.. bo chyba moga poczuc sie troche urazeni:/ ale jak dla mnie bomba..
Armageddon, nie pamiętam nawet czy 1 czy 2 raz. ; )
Gran Torino z Clintem Eastwoodem - genialny film, a eastwood w roli rasisty jest mistrzowski, bylem tez na tym swego czasu w kinie ale chetnie zobaczylem po raz kolejny
Ghost rider - niezłe efekty, fabuła ujdzie. Ogólnie można obejrzeć w chwilach nudy.
Droga bez powrotu 3 momentami sceny przyprawiały mnie o mdłości
Antychryst tu spodziewałam czegoś lepszego , mocniejszego sama nie wiem , nie spodobał mi się .
Bez mojej zgody na podstawię książki , którą mnie wzruszyła i stała się jedną "tych ważniejszych" a film ? obiegał od treści opowieści , ale wart obejrzenia nawet gdy Diaz w nim gra ;-)
ostatnio ogladalem w kinie horror ale na bazie komedii:d polska pelno krwista komedia, niezla brecha z tego www.kolysankafilm.pl , na prawde polecam wyjscie do kina. Zupelnie inne kino w polskiej kinomatografii, bardzo dobra obsada
"Bekarty wojny" - coz powiedziec, zapewne jeszcze nie raz to obejrze skoro do maja jest na vod:D
naprawde ciekawa alternatywa dla konca wojny no i pitt, ktorego niezbyt lubie spisal sie genialnie w tej roli, zwlaszcza moment w ktorym 'mowi' po wlosku :D
naprawde polecam
Mi się trafił odcinek Dr House. Fajny film jak dla mnie, dlatego, że lubię medycynę.
Ostatnio hm... byłam dość zabiegana ale udało mi się obejrzeć w końcu Anioły i demony - też właśnie z vod. Książkę połknęłam ale film jest cienką, powycinaną wersją książki. A może tylko uwidacznia jej bajkowość? Sama nie wiem, spodziewałam się chyba czegoś lepszego. Teraz planuję wizytę w kinie na Ali, znajomi już byli i podobno daje radę.
O Bękartach wojny - tyle się nasłuchałam ale jeszcze nie skusiłam się, podobno jest dość brutalny.
bekarty - brutalnym filmem? nigdy!
wiadomo jest kilka scen ktore tak sie zapowiadaja, zreszta wiadomo skoro mowa o takiej tematyce, ale bardziej pozostawiaja wszystko wyobrazni, wiec spokojnie poki dostepny radze obejrzec, film jest po prostu bardzo dobry:)
Ostatnio - Sztuka zrywania.
brzmi troche babsko.. czyzby dramat albo komedia romantyczna? ja za to wczoraj ziemia zywych trupow- romero jak romero :D
Ja ostatnio wziąłem się za serial Kompania Braci -film wojenny, nowa produkcja i jest pod wielkim wrażeniem. Polecam
Cytat: hesse21Ja ostatnio wziąłem się za serial Kompania Braci -film wojenny, nowa produkcja i jest pod wielkim wrażeniem. Polecam
Widziałem kilka odcinków tego serialu - rzeczywiście jest świetny. Pamiętam, że zrobił na mnie duże wrażenie.
Osobiście ostatnio obejrzałem Avatara (choć wcześniej zastrzegałem, że tego nie zrobię). Film jest ok. Ładny, ciekawy, z jakimś przesłaniem, ładne efekty specjalne. Jest dobry, ale nic więcej. Nie powalił mnie niczym.
Ja oglądałem wczoraj na necie 2012. Film był bardzo fajny. ?wietny!!! Chodź były też smutne sceny! Ogólnie film ma ode mnie 6+
Ja ostatnio oglądałem "starcie tytanów" i musze powiedziec ze dawno tak slabego filmu nie ogladalem :/
Zgodzę się - Starcie Tytanów, jest słaby. Z moich ostatnich obejrzanych filmów hm... trochę tego było ale może to co najbardziej pamiętam to w końcu jednak przekonałam się i obejrzałam Bękarty wojny. ?wietny film. Teraz szykuję się na weekend z horrorami klasy B. :devil:
Ja ostatnio obejrzałam "dorwać byłą" z aniston i butlerem. Szczerze mówiąc liczyłam że będzie lepszy. Lubię Aniston, Butlera uwielbiam, ale film w sumie taki sobie. Niby ciekawy scenariusz, ale tylko w dwóch czy trzech momentach był zabawny. Film można obejrzeć w jakieś niedzielne popołudnie, ale wydawać kasę na bilet do kina nie opłaca się.
Ja z moja dziewczyną ostatnio co pamietam obejrzelismy wspólnie 'G.I. Joe Rise of the cobra'
Wrzucili mi na nvod dwa filmy na które czekałam, To skomplikowane i Julie i Julia, na który nie wybrałam się do kina. Meryl uwielbiam, jest zdecydowanie jedną z najlepszych aktorek. Pierwszy film to dość dobra, pełna gigów komedia ale co też rzadko się zdarza komedia z pewną puentą. Mimo zmęczenia obejrzałam do końca a to już sukces. Drugi film, to według mnie prawdziwy majstersztyk aktorski Meryl. ?wietna forma. Teraz czekam, na premierę lipca - ma się pojawić Avatar. No ciekawa jestem ile straci, a może zyska ten film w domowym kinie.
hmmm Exorcist , rec 2 , 4 stopień , Paranormal activity , Green Zone , Wolfman i chyba to wszystko filmy godne polecenia !
"Klucz do koszmaru" polecam
też korzystam z wypożyczalni nvod jak koleżanka Letycja. Rzeczywiście Meryl Streep jest niesamowita w tych filmach. Ostatnio co oglądałem to 2012, Avatara oczywiście bo do kina nie dałem rady pójść.
Ale avatara nadal grają w niektórych kinach więc można się na niego wybrać - chyba że się ma duży telewizor w domu to lepiej nie przepłacać i nie iść do kina, różnicy aż tak wielkiej nie ma jak się ogląda go w 3D a normalnie,
Coś oglądaliście już z premier nkowskiej VOD? Mnie skusiła Cena prawdy i jak macie trochę wolnego czasu to polecam zobaczyć bo film jest przedni. Nie jakieś kolejne mordobicie ale historia prawdziwa. Udało mi się też zobaczyć w końcu Spis cudzołożnic późno w nocy na Kino Polska zapodali.
Na Avatara to będzie można teraz do kina pójść w wzbogaconej wersji. Ciekaw jestem czy będzie się cieszyć tak dużym zainteresowaniem. Ostatnio z premier enki widziałem Zabójczy wirus . Spodziewałem się czegoś innego po tym filmie, ale sobie go przeanalizowałem to chodzi tu o to jak ludzie reagują wobec zagrożenia, że potrafią być nieugięci nawet wobec bliskich sobie osób.
Dla mnie avatar zarówno w kinie jak i w domu to rewelacja. Czekałam na premierę w Nce żeby zobaczyć jak efekty specjalne będa prezentowały się w moim świeżutkim ledowym telewizorze. Oglądało się rewelacyjnie.
No cóż, żadna nowość ale właśnie przed chwilą skończyłam Pannę Nikt (nie ma to jak tvp Kultura). Co niektórzy to może ten dziwny film pamiętają albo kojarzą. Tak oglądałam i dziwiłam się jak mocno jest pojechany. Swoją drogą czemu Kultury nie ma w HD? Dziś jeszcze w planach The Gruge, ale cóż do 1 w nocy nie będę siedzieć to nagram. W końcu ciekawsze filmy zaczęły lecieć na MGM HD.
Do kina najbardziej lubie chodzić na filmy, gdzie jedna z głównych ról graja efekty specjalne. Inne chętnie obejrzę z VOD.
Serio? Efekty specjalne dla ciebie mają aż taką wartość? A jak w takim razie podobała Ci się Incepcja? Ja ostatnio mocno przewertowałam program nFilmu i obejrzałam - La Zona, dobre meksykańskie kino, Sierociniec, po raz drugi i po raz drugi mi się podobał. W ogóle to teraz lepsze są horrory hiszpańskie niż amerykańskie.
Ostatnio byłam w kinie na "Och, Karol 2". Przyjemna rozrywka dla każdego, kto nie wymaga, aby podczas oglądania filmu trzeba było myśleć jakoś intensywnie;)
Dolarowa Trylogia - naprawdę dobre kino.
New York New York na MGM HD- byłam bardzo ciekawa, jak wypadnie w tym filmie Robert De Niro, dotychczas kojarzyłam go z filmami typu Chłopaki z ferajny czy Łowca Jeleni. Warto zobaczyć- najprawdopodobniej będą powtórki w najbliższym czasie.
Zejście 2 - w porównaniu do jedynki bardzo słabe
Ostatnio wypożyczyłam z N Matka Teresa od kotów. Film dobry, ale strasznie dołujący, potem trzeba sobie zrobić reset mózgu. Dziś obejrzę Fridę, będzie o 1:05 na FilmBox.
Z filmów dostępnych w platformie n, jeśli oczywiście korzystasz to polecam bardzo ciekawy aczkolwiek dziwny film - Bazyl. Człowiek z kulą w głowie. Jeśli lubisz nietuzinkowe kino to powinien ten film Ci się podobać.
Z innej beczki "Kolacja dla idiotów" - nie polecam, początek zapowiadał się ciekawie i zabawnie a potem.... nuda i brak konsekwencji.
Mogę polecić polski film "Dla Ciebie i ognia". Niezależne kino w najlepszym wydaniu. Jeden z nielicznych rodzynków na naszej rodzimej scenie.
Polecam dobry kryminał a właściwie dramat kryminalny- Park Gorkiego. Taki mroczny, klimatyczny film, do obejrzenia na kanale MGM HD. W filmie gra Joanna Pacuła, polska aktorka od lat pracująca w Hollywood.
ostatnio Ciacho - w promocji byl za 6 zeta na nvod. Nawet się pośmiałem:)
Wczoraj widziałem "Prawdziwe męstwo". Doskonała rola Jeffa Bridgesa. Polecam!!!
Kac Vegas w Bangkoku - zajefajny można się posikać:)
Mega piranie - nie polecam bardzo denny firm
Myślę, że może być ciekawy, tymbardziej że to polska produkacja i temat na czasie :)
http://magazyn.culture.pl/pl/culture/artykuly/dz_maraton_tanca_lazarkiewicz#aktualnosciRecordID=wx_film%7Eco_gdzie_kiedy
TRANSFORMERS wszystkie części są super i oczywiście szybko i wściekle:)
Cytat: helix w Czerwiec 12, 2011, 11:20:44 PM
Myślę, że może być ciekawy, tymbardziej że to polska produkacja i temat na czasie :)
http://magazyn.culture.pl/pl/culture/artykuly/dz_maraton_tanca_lazarkiewicz#aktualnosciRecordID=wx_film%7Eco_gdzie_kiedy
Może być. Mam nadzieję, że to nie kolejna wariacja na temat Dirty Dancing - tylko w naszej rodzimej wersji. Chociaż z tej stronki to o wiele ciekawszym wydarzeniem, przynajmniej dla mnie jest Ogólnopolski Konkurs Filmów Niezależnych. Szkoda, że tylko o tym wcześniej nie wiedziałem.
Wczoraj byłam na transformersach 3 - super:)
Transformers 3 super ? Żartujesz to gniot.
Ten film to totalna chała, tak samo jak
Thor, oraz Resident Evil afterlife.
Tego nie da się oglądać.
Aż dziw bierze, że Portma wystąpiła w Thorze, przecież to film o niczym. A ja zwracam honor fanom Harrego Portiera, obejrzałam oastatnio wszystkie części i zarówno film jak i fabuła są ciekawe, a filmy dobrze zrobione.
Thor
Ogólnie dało się oglądać jeśli jest się fanem Marvela tak jak ja. Ale przyznaję, film jest nudnawy, dużo banalnej gadaniny. Choć ciekawy jest motyw przemiany Thora z gwałtownego niedorostka do poważnego faceta. Wynika z tego, że dobrze jest czasami dostać po dupie od życia. Zgaduję, że w "Avengers" Jane uda się wreszcie zbudować Most Ensteina-Rosena i ściągnąć Thora znów na Ziemię (do Midgardu znaczy).
Green Lantern
Dużo lepszy niż Thor. Ktokolwiek wymyślił, by nie ograniczać stroju Zielonych Latarni do lateksowego wdzianka zasługuje na Oscara. Sam motyw problemów Korpusu z Paralaksą i genezy tych problemów też jest ciekawy. Główny bohater wreszcie nie jest sztywny, rzuca dowcipne teksty i świetnie się bawi. Liczyłem na dowcipy w Spidermanach, ale nieststy się zawiodłem, choć komiksowy Spydey rzuca złosliwości na temat przeciwników co i rusz. W GL jest z tym daleko lepiej. Szkoda tylko, że Hal Jordan nie wykorzystuje należycie możliwości pierścienia.
Czarna Śmierć
coś na skraju filmu pseudohistorycznego/fantasy/dramatu. Opowiada historię młodego kleryka, który opuszcza zakon, aby wskazać drogę do wyizolowanej wioski grupie oprawców i rycerzy poszukujących czarownic. Wszystko to w XIV wieku, kiedy wybuchła pandemia dżumy. Jest trochę mniej historyczny, jak film powyżej, ale też mi się podobał.
Solomon Cane
jak ktoś lubi filmy w klimacie "Van Helsinga" to mu się spodoba.
Żelazny Rycerz
historia templariusza pragnącego zwolnienia z reguły zakonu, który w burzliwych czasach panowania Jana Bez Ziemi (XIII wiek) zostaje zmuszony do podjęcia walki. Nie wydaje mi się, aby 20 osób było w stanie obronić twierdzę Rochester, ponadto pojawia się kilka ahistorycznych nieścisłości (Danowie praktykujący pogaństwo w XIII wieku np.), mimo to uważam, że nie straciłem tych dwóch godzin. Niezły film.
Six String Samurai
Postapokaliptyczna komedia. Sowieci wywołują bombę atomową i zmiatają Stany Zjednoczone z powierzchni ziemi. Jedynym bastionem wolności i cywilizacji jest Las Vegas, którego królem został Elvis. Ale po kilkudziesięciu latach rządów zmarło mu się i szuka następcy. Rock'n'rollowcy z całego kraju zdążają do Vegas, aby objąć tron. Bohaterem filmu jest Buddy (wzorowany na Buddym Holly), za nim włóczy się osierocony chłopiec. Fajny pomysł, może nawet za fajny, jak na dosyć średnie wykonanie. Ale oglądało się fajnie.
The Last Man on Earth
Film na podstawie którego powstało "Jestem legendą". Tajemnicza zaraza wybija większość ludzi na świecie i zamienia ich trupy w coś w rodzaju wampirów/zombie. Przy życiu (zdrowiu) pozostaje tylko pewien chemik, który przed epidemią pracował nad znalezieniem leku. Jest też wątek dramatyczny. Bardzo ok.
Tożsamość- nowy thriller z Liam'em Neeson'em. Jak zawsze w formie.
Londyński Bulwar- typowy angielski film akcji z Farrelem. Do obejrzenia.
Hej!
Ostatnio przekonałam się, żeby obejrzeć film "Skrzydlate świnie".
Zrobił na mnie wrażenie, dlatego polecam.
http://kulturaviva.pl/pl/polecamy/film/skrzydlate-swinie,275.html
za mną chodzi :
Szakal - ale ta wersja starsza nie ten amerykański
zawód szpieg - do tego lubię wracać
Tree of Life. Bardzo interesujący.
Cytat: Sara w Wrzesień 24, 2011, 12:16:05 PM
Hej!
Ostatnio przekonałam się, żeby obejrzeć film "Skrzydlate świnie".
Zrobił na mnie wrażenie, dlatego polecam.
http://kulturaviva.pl/pl/polecamy/film/skrzydlate-swinie,275.html
o to widzę że korzystamy z tego samego żródła polecania, ja dzieki tej stronie obejrzałam ten film
http://kulturaviva.pl/pl/polecamy/film/erratum,376.html
A ja ostatnio obejrzałam klasykę "Podwójne życie Weroniki" Krzysztofa Kieślowskiego. Uwielbiam ten film i filmografię Kieślowskiego :)
Paranormal Acitivity 3, nie polecam, tępy gniot, bez porównania jakoścą części pierwszej. No i The Thing, remake starego horroru, nie miał nawet moementów, żeby sie zaśmiać, bo straszny to on nie był.
Istniejąca od 2002 roku polskojęzyczna telewizja satelitarna Edusat od tego roku w znacznym stopniu odświeżyła swoją ramówkę. Docelowy odbiorca-student, pozostał jednak ten sam, co więcej, może on w bezpośredni sposób uczestniczyć w tworzeniu programu. Zawsze byliśmy skierowani na ludzi młodych, zawsze krzewiliśmy kulturę i edukację, a od października postawiliśmy również na rozrywkę i bezpośredni kontakt z widzem. Jak? Zobaczcie sami i sprawdźcie Nas! A do tego już niebawem na naszej antenie nowe cykle filmowe m.in. Kubrick, Lynch, Scott... Nie przegapcie!
"Pogrzebany" z Ryanem Reynoldsem, o Amerykaninie pracującym w Iraku, który po ataku przez grupę Irakijczyków budzi się pogrzebany żywcem w trumnie. Ma przy sobie tylko zapalniczkę i komórkę. Prowadzi wyścig z czasem, aby uniknąć śmierci. Polecam.
"Oszukac przeznaczenie 5" - totalne dno, każda kolejna część coraz gorsza
"Oczy Julii" - bardzo dobry hiszpański horror, trzyma w napięciu do ostatniej minuty
"Listy do M."
http://www.culture.pl/baza-film-pelna-tresc/-/eo_event_asset_publisher/eAN5/content/listy-do-m (http://www.culture.pl/baza-film-pelna-tresc/-/eo_event_asset_publisher/eAN5/content/listy-do-m)
A ktoś widział nową Holland? Jak myślicie? Ma szansę na oscara? Mnie się film bardzo spodobał, chociaż czasem przekoloryzowany jeśli chodzi o estetykę zdjęć,moim zdaniem.
"Warrior" - rewelacyjny fabularnie i oscarowe role Nicka Nolte i Toma Hardy.
ostatnio widziałem Jack i Jill - dość prostacki - sala kinowa śmiała się z pierdów i uderzeń piłką w babcie.
Mi sie tez bardzo podobal "Warrior". Cala fabula filmu jest bardzo fajna i interesujaca. Szczegolnie mi sie podobal scenariusz relacji ojca z synami i jak moze ona sie roznic miedzy bracmi.
Underworld: Przebudzenie - kontynuacja trylogii walki pomiędzy wilkołakami, a wampirkami. Główna bohaterka jak pozakłada te obcisłe skórki, to człowiek normalnie sam by się podłożył pod ukąszenie 8)
Ja ostatnio widziałam "Nietykalnych". Świetny klimat, chyba spodoba się każdemu :)
Nietykalnie rzeczywiście świetny, ale uśmiałam się też na dyktatorze ostatnio ;D
Wczoraj oglądałam Mr.Nice coś podobnego jak znany bardziej Blow. Biograficzny dramat o zabarwieniu komediowym o przemytniku prochów ;)
Oglądał ktoś może już "Atlas chmur"? Jeśli nie to nie to koniecznie zobaczcie ten film ale koniecznie w gronie znajomych bo po seansie ma się olbrzymią ochotę o nim porozmawiać i podzielić się swoimi spostrzeżaniami. My rozmawialiśmy o tym filmie chyba z dwie godziny!
oglądałem ostatnio tą nową część Bournera masakra. Film bez głównego bohatera a kontynuacja tylko dlatego że wymienili jego nazwisko w trakcie filmu z dwa razy
a czy ktoś lubi polskie filmy - ja te stare
Ostatnio nareszcze 2 cz Przed Świtem :) Polecam :)
Cytat: xphxlzfn w Grudzień 18, 2012, 11:58:31 AM
oglądałem ostatnio tą nową część Bournera masakra. Film bez głównego bohatera a kontynuacja tylko dlatego że wymienili jego nazwisko w trakcie filmu z dwa razy
O czym Ty w ogole mowisz? Jak nie bylo glownego bohatera?
Jest to nowa historia w uniwersum Bourne'a, nie potrzeba wcale tego samego bohatera, uniwersum jest wystarczajaco interesujace. :)
A ja ostatnio widzialam Seven Psychopats, calkiem niezle im wyszlo, aczkolwiek film troche ciezki. :]
Polecam Drive- genialny
Ostatnio oglądałam Alladyna :)
Byłem z dziewczyną na filmie "Baczyński" jej się podobał:)
Polecam film "Nietykalni". Jeden z lepszych filmów, jaki obejrzałam. Jest rewelacyjny, a muzyka Einaudi'ego wspaniała!
Miasto Boga - świetne kino południowoamerykańskie.
Piraci z Karaibów na krańcu świata :D
ja zdecydowanie wolę seriale
Ja rownież
Lion- wzruszy nawet kamienne serce
ja bylam w kinie na Ukryta Gra, bardzo fajny film, trzymajacay w napieciu, dobrze nakrecony, ciekawy , warto sie wybrac, ja poszlam z ciekawosci i nie zaluje
ja obejrzałam historię małżeńską
Ja polecam najnowszy film vegi :D